Tuesday, May 8, 2012

Rumah Ayah

"Carmen Saya hanya mendapat telefon dengan ayah saya, dia di bandar. Beliau berkata beliau mungkin swing hari ini. Bolehkah anda mendapat keldai anda daripada sofa dan membersihkan dump ini sedikit?" Phil, suami Carmen, menuntut.

"Ya membiarkan saya mempunyai beberapa sarapan pagi dan mandi dan kemudian saya akan sampai ke tempat kerja," kata Carmen.

"Terima kasih anaknya." Phil selesai bersiap sedia untuk kerja-kerja dan meninggalkan. Carmen berkhidmat dirinya semangkuk bijirin dan duduk menonton TV Selepas beberapa minit dia selesai bijirin itu, bangun dan menuju ke bilik mandi. Dia berhenti di pintu rakan sebilik dan memuncak. Jeff masih tidur jadi Carmen menulis nota yang memberitahunya bahawa ayah Phil datang berulang dan ia akan lebih baik jika dia tidak merokok rumpai apa-apa di dalam rumah hari ini. Beliau meraih sekeping pita dan terjebak nota di dahi Jeff untuk memastikan dia mendapat. Carmen kemudian berjalan ke bilik mandi sambil tanggalkan pakaiannya. Beliau meninggalkan baju tidur dan thong dalam tumpukan kemas sedikit di luar pintu. Dia berpaling air, menunggu sehingga ia mendapat hangat dan mendapat.

"Hello, sesiapa di rumah? Phil? Carmen? Jeff?" John, bapa Phil, yang dipanggil sebagai dia telah memasuki pintu depan. Beliau memeriksa jam tangannya dan melihat bahawa ia adalah 10:48 pada waktu pagi.

"Anak-anak malas, hampir sebelas pukul dan masih di atas katil," John menggumam kepada dirinya sendiri. John ialah seorang pegawai polis bersara yang ketat, tetapi juga suka mempunyai masa yang baik. Beliau memberi laluan ke dapur untuk merebut bir. Dia membuka lampu Coors dan santai dalam satu recliners Phil dan dihidupkan TV ke berita.

"Hei John, hows ia tergantung? Jeff bertanya kerana dia masuk ke dalam bilik.

"Ia masih tergantung melepasi lutut anak saya."

"Dalam kes itu, saya lebih baik menyembunyikan adik-adik saya dari tuan. Saya tahu bahawa anda sentiasa bersedia untuk meregangkan lengan panjang undang-undang," kata Jeff dengan senyuman dan berkelip-kelip.

"Anda, pastikan untuk menghantar mereka adik-beradik cara anak saya. Saya akan berada di bandar untuk beberapa hari."

"Saya akan melihat jika mereka mahu datang dan menemani kamu. Saya telah mendapatkan akan tetapi Carmen perlu dilakukan dengan pancuran minit mana-mana sekarang."

"Oh baik, Carmen adalah seorang gadis yang baik, anak perempuan yang terbaik di sisi undang-undang seorang lelaki boleh meminta," kata John. Jeff kiri dan John kembali menonton berita. Carmen selesai mandi dan keluar dari bilik mandi. Beliau meraih tuala dan kering rambutnya dan dibalut di sekeliling badannya. Tuala hampir tidak meliputi keldai. Ia hanya datang kira-kira setengah inci melepasi bahagian bawah pipinya. Carmen agak sisi hanya dalam tuala. Dia mempunyai 32 buah dada DD, rambut si rambut coklat Long, kulit coklat ringan, pinggul sangat curvy, dan pantat berisi tebal.

Dia berjalan ke kanan melepasi John tanpa menyedari beliau dan membuat jalan ke dapur untuk merebut sesuatu untuk diminum. John diam-diam mengikuti di belakangnya. Carmen membuka pintu peti sejuk dan bersandar dalam merebut satu tin soda. Dia mahu berada di atas pelantar bawah ke arah belakang. Dia membongkok untuk memindahkan Blog beberapa cara, maka dia mencapai boleh soda. Sambil bersandar ke atas tuala beliau menunggang di belakang mendedahkan keldai dan pussy. John snuck di belakang dan meletakkan tangannya pada menyia-nyiakan dia.

"Bukan sekarang, Jeff! John akan lebih minit apa-apa!"

"Menyembunyikan seludup apa-apa di sini yang kehilangan?" John berkata dengan suara yang berwibawa tegas.

"John! Saya tidak tahu anda berada di sini lagi!"

"Kamu fikir saya Jeff tidak anda?" Sekarang mengapa Jeff akan merasa cukup selesa untuk menyentuh pussy anda? Adakah anda menjadi sedikit madu perempuan murahan? "

"Um ... tidak tuan ... saya maksudkan ... um kan ... anda hanya terkejut saya tuan. Saya akan pergi perubahan sekarang, saya akan akan segera daripada tuan."

"Call me ayah jantung manis," John berkata walaupun beliau terus menggosok kelentit Carmen.

"Ya tuan ... Maksud saya, ayah."

"Sebelum anda pergi perubahan, saya tertumpah bir saya di ruang tamu, anda akan menjadi buah pic dan bersih untuk saya?"

"Ya ayah, serta-merta." John mengambil tangannya daripada pussy Carmen dan membuat semula untuk recliner. Carmen meraih beberapa kertas lap dan pergi ke ruang tamu. Dia menaiki merangkak dan mula sapukan pada bir tertumpah. John bersandar untuk menikmati pandangan keldai jiggling Carmen sambil menyapu permaidani. John dapat melihat puntung-lubang itu sebagai pipi pantat dibuka dan ditutup sementara dia mula gosok lebih kuat permaidani.

"Ia mungkin lebih mudah jika anda menggunakan tuala yang anda ada pada gula-gula," John yang disyorkan.

"Um ... okay ayah." Carmen memandang ke atas bahunya dan tersenyum John. Carmen itu kini benar-benar telanjang di hadapan bapanya di sisi undang-undang atas semua merangkak dengan keldai itu melantun dan tits dia bergoyang.

"Anda pasti adalah seorang gadis yang baik Carmen, saya ingin ibu Phil taat sebagai anda."

"Saya sentiasa melakukan apa yang saya diberitahu ayah."

"Kenapa tidak anda meninggalkan yang menjadi dan menunjukkan ayah bilik anda?" Carmen bangun dan berjalan ke bilik tidur utama. John diikuti dia masuk dan menutup pintu di belakang mereka.

"Dapatkan di tengah-tengah katil manis dan merebak kaki anda."

"Ya tuan," kata Carmen sambil diletakkan di belakang beliau dan membuka kakinya.

"Saya tahu anda mempunyai beberapa mainan di sekitar sini gadis, di mana mereka?" John bertanya.

"Mereka berada di dalam laci bawah berdiri malam." John membuka laci dan melihat ungu double diketuai dildo, vibrator kecil, butt-plug, sesetengah kondom, dan sebotol besar minyak pelincir berwarna merah jambu.

"Butt perempuan murahan Jenama Lube: rasa tembikai," John membaca dengan kuat. "Butt perempuan murahan kan?" Saya fikir anda perlu bergolek pada perut bayi anda dan biarkan ayah berseronok dengan pantat yang seksi kamu. "

"Ya Ayah." John berjalan di sekitar tempat tidur di mana kaki Carmen dangling tepi. Beliau meraih pergelangan kaki dan merebak ke kakinya berjauhan. Dia merangkak sehingga keldai Carmen dan berpisah pipi tebal beliau. Carmen puckered asshole untuk John.

"My oh saya apa pantat yang bagus." John bersandar dan flicked lidahnya asshole Carmen.

"Oh ayah, anda tahu apa yang saya suka," keluh Carmen.

"Ayah tahu bagaimana untuk menjaga sluts sedikit seperti madu anda." John menjilat di sekeliling lubang punggung dan pussy. Dia tidak dinikmati seorang gadis muda usia dan benar-benar ingin menikmati masa ini. Beliau telah memasukkan lidahnya up keldai Carmen dan dia mengeluh dengan kuat dengan senang hati. John bangun dan menarik Carmen ke tepi katil. Dia menarik seluar dan mula zakar strok. Carmen mendapat di sebelah beliau dan menyokong kepalanya dengan satu tangan dan menggosok kelentit basah dengan yang lain. John dikesan bibir Carmen dengan batang dan mencucuk kepalanya ke dalam mulutnya. Carmen memejamkan matanya dan membuka mulutnya untuk menerima John batang. Carmen mengetatkan bibir disekeliling batang dan mula menghisap. John meraih belakang kepalanya dan menolak zakar ke belakang tekak dia. Carmen merasakan dorongan untuk membungkam tetapi dia berjuang itu.

"Baik gadis Carmen menghisap batang ayah itu," kata John manakala menepuk Carmen di kepala. John mengambil batang dan diangkat itu. Beliau meletakkan bola oleh mulut Carmen dan biarkan dia menghisap mereka.

"Anda seperti bola besar ayah dalam madu mulut?"

"Ya ayah, saya tidak pernah cukup bertuah kerana dapat bersama-sama dengan seorang lelaki yang sebenar seperti tuan," Carmen wooed. Carmen menghisap dan mengurut-urut bola John sedikit masa lagi sementara John menggosok pussy. John meraih rambut Carmen dan meletakkan kembali batang dalam mulutnya.

‎"Ya ... menghisap gula-gula sedikit kemudian ayah akan melihat bagaimana ketat perempuan murahan beliau dalam pantat undang-undang." Selepas beberapa minit John mengarahkan Carmen untuk merapatkan hujung katil dan merebak keldai itu. Carmen melakukan apa yang dia diberitahu dan titisan basah dengan pemikiran bapa fucking keldai suaminya. John meraih pelincir dan disembur kelompok tebal barangan pada asshole Carmen. dia meraih batang dan berlumur minyak pelincir di sekeliling.

"Di sini ia datang perempuan murahan saya, adakah anda bersedia?"

"Ya memberikan kepada saya ayah, fuck me butt seperti cangkul yang saya." John memohon tekanan asshole Carmen dan batang beliau muncul.

"OH fuck YES Daddy, mengingsuntukan IT IN! SILA Daddy!" Carmen merayu.

"Damn Carmen pantat ketat." John meraih pinggul Carmen dan memaksa batang sepanjang jalan.

"OH Daddy Shit! ANDA LELAKI YANG!" Carmen menjerit kerana keldai itu telah membuka. John mula ke slaid batang keluar dan hampir semua jalan keluar apabila dia tujah batang kembali up butt Carmen.

"Selamat ayah yang betul, semua cara untuk bola fucking." Carmen mengeluh. John apabila bertentangan dengan fucked keldai Carmen menghantar gelombang kejutan melalui pipi pantat tebal. Carmen melepaskan keldai itu dan membawa tangannya sehingga dadanya lebih baik menyokong dirinya selama keldai itu berdebar-debar dia mendapat. John terus meregangkan keldai Carmen sehingga dia hampir datang dan menarik keluar.

"Roll ke belakang dan angkat kaki anda up Carmen." Carmen bergolek dan John mengangkat kakinya ke atas bahu beliau. Beliau di sepanjang zakar dengan lubang-temu dan merempuh kembali.

"Apakah saiz yang anda tin madu? Mereka adalah beberapa tits nice."

"32 DD tuan."

"Mereka gadis yang tepat." John menolak batang lebih lebih mendalam berbanding sebelum ini dan fucked Carmen mendalam dalam pantat dia. Dia hanya akan menarik kira-kira inci sebelum dia menolak kembali.

"Saya rasa saya mahu melihat orang-orang pengembalian tits," kata John sambil menarik batang keluar. Dia meletakkan di atas katil dan mengarahkan Carmen untuk mendapatkan di atas.

"Marilah duduk itu pantat cantik kamu pada kekasih batang saya," mengarahkan John. Carmen ada di atas Yohanes dan kedudukan yang puntung-lubang itu atas kesalahan yg bodoh tebal John. Dia duduk dan merasa keldai itu penuh dengan zakar.

"Oh ayah batang anda begitu besar. Batang terbesar yang pernah saya telah." John sampai untuk bermain dengan tits Carmen dan tujahan ke atas menyula Carmen pada aci.

"Ouch! Yang masuk dalam ayah!"

"Baik, pastikan anda menyimpan keldai yang bagus dan ketat dan ayah akan bimbang tentang betapa mendalam anda boleh mengambil."

"Baiklah ayah." Carmen bangkit atas dan ke bawah cuba untuk tidak mengendahkan kesakitan John batang berdasar setiap kali dia datang ke atas. Tits dia melantun begitu sukar mereka membuat bunyi bertepuk tangan dengan teras masing-masing.

"Adakah yang merasakan ayah yang baik?"

"Oh yeah bayi, anda terus melantun keldai itu pada batang saya." John benar-benar menahan keinginan untuk merangkap.

"Adakah anda ingin ayah merangkap?" Carmen mengeluh. "Anda boleh merangkap pada muka saya jika anda mahu."

"Anda mahu di muka perempuan murahan sedikit saya?"

"Oh yes ayah dan beberapa di dalam mulut saya terlalu sila."

"Kemudian pada darling lutut anda." John menarik zakar keluar dan mula angin ahmar ia. Carmen mendapat pada lututnya, ditutup matanya dan membuka mulutnya. John meraih belakang kepalanya dan ditembak merangkap seluruh muka Carmen. John meliputi kedua-dua mata Carmen, hidung, dahi dan pipi. Dia kemudian menembak yang lain dalam mulutnya.

"Bersihkan gula-gula di luar batang saya." Carmen mengambil John batang ke dalam mulutnya dan digilap ia kira.

"Gadis yang baik, pergi di bilik mandi dan membersihkan merangkap bahawa daripada muka anda dan apabila anda dilakukan, ayah anda di sisi undang-undang akan merawat anda untuk sarapan pagi beberapa."

"Bunyi ayah yang baik, kita boleh pergi ke rumah pancake?"

"Pasti madu, di mana-mana anda suka." Telefon Carmen berdering dan John menyerahkan ke atas akaun yang matanya telah ditampal ditutup dengan merangkap.

"Hey kekasih ayah saya di sana lagi?" Phil bertanya.

"Um yeah dia hanya bekerja pada backdoor saya."

"APA!"

"Anda tahu bagaimana backdoor terjatuh dari engsel? Well, dia mahu memperbaikinya."

"Oh okay, saya salah faham babe saya akan pulang kemudian, katakan hi kepada ayah untuk saya."

sumber:http://www.facebook.com/pages/cerita-sex-hot

No comments:

Post a Comment