Tuesday, May 8, 2012

Munafiknya Kau Zura

Lebih setengah jam aku menunggu kelibat zura belum juga kelihatan. Di tempat parking hanya ada beberapa buah kenderaan sahaja. Banyak yang telah pulang kerana hari telah senja. Aku memutuskan untuk naik ke pejabat isteriku. Aku meminta izin pada jaga yang mengenaliku untuk ke atas. Aku menuju ke bilik isteriku yang kelihatan masih terang benderang sementara bilik-bilik lain telah gelap.

Aku mendekati pintu bilik yang separuh terbuka. Bila saja aku menghampiri pintu aku mendengar ada suara orang bercakap-cakap. Aku memperlahan langkahku dan cuba mengintip apa yang berlaku. Aku kenal salah satu suara itu adalah kepunyaan Zura.

Kepalaku seperti dihempap batu besar. Aku melihat Mr. Ramesh, salah seorang ahli lembaga pengarah sedang menjilat buah dada istriku. Isteriku mengeliat kegelian dan suara-suara erangan kedengaran.

“Geli boss, geli.” Suara Zura kedengaran bila sepasang bibir hitam dan tebal kepunyaan Mr. Ramesh menyedut puting tetek Zura.

Aku mengenali lelaki india berumur lima puluh tahun itu. Lelaki berperut boroi dan berkepala hampir botak itu adalah pengarah kepada isteriku. Isteriku pernah memperkenalkan Mr. Ramesh kepadaku pada hari ulangtahun syarikat isteri aku bekerja.
Memang aku akui Mr Ramesh tuh semasa dia bersalam dengan isteri aku,lain macam jer aku lihat.tapi aku buat tak tahu jerlah.

Aku seperti ingin menerkam dan memukul Mr. Ramesh yang sedang menggoda isteriku. Perasaan cemburu dan marah menguasai fikiranku waktu itu. Tapi otak warasku melarang. Aku memilih untuk menonton saja. Aku ingin melihat sampai di mana kelakuan isteriku. Setelah puas menjilati buah dada isteriku, Mr. Ramesh membuka celananya. Dia duduk di meja kerja isteriku. Kelihatan butuhnya sudah terpacak keras.

Aku memberi tumpuan kepada zakar Mr. Ramesh. Aku akui but*h lelaki india itu sungguh besar dan panjang. Terpacak di bawah perutnya yang berbulu dan boroi kerana terlebih minum arak. Batang pelir berurat itu sungguh hitam dan tentunya tak bersunat. Kelihatan kulit kulup masih membungkus kepalanya yang kelihatan membengkak. Hanya bahagian lubang kencing saja yang kelihatan terbuka.

Isteriku tanpa malu-malu,dengan tudung masih dikepala langsung memegang dan meramas batang hitam tersebut. Sedikit membongkok Zura merapatkan wajah berserinya mencium kepala kulup Mr. Ramesh. Kemudian lidahnya dijulur keluar bahagian hujung yang terbuka itu dijilatnya penuh nafsu. Aku bagaikan tak percaya apa yang aku lihat.

Zura yang membenci zakar hitam dan akan termuntah melihat pelir tak bersunat berkelakuan sebaliknya. Zakar hitam yang berkulup kepunyaan Mr. Ramesh malah dicium dan dijilat penuh ghairah. Bila kami bersama dia sentiasa menolak bila aku meminta dia menjilat kemaluanku.

Zura bertindak lebih jauh. Batang pelir lelaki india itu terus dijilat. Mula-mula kepala yang masih berbungkus itu di jilat dari hujung, batang hingga ke telur yang hitam berkedut-kedut. Mungkin kurang puas maka dengan tangan lembutya diloceh kepala hitam tersebut. Kulit kulup di tolak ke belakang hingga kepala bulat lembab hitam berkilat terbuka. Kulit kulup itu Zura tolak dan disangkutnya di bahagian takok kepala. Sekarang kepala yang terdedah itu dicium dan disedut penuh selera.

Aku terasa pening melihat tindakan agresif Zura. Zura yang biasanya malu-malu bila di katil kelihatan buas dan ganas. Pelir tak bersunat yang dikatakan geli dan kotor malah di uli dan dihidu penuh nafsu. Melihat kepada matanya yang bersinar itu menunjukkan ghairahnya berada pada tahap maksima.

Batang tua lelaki india itu Zura jilat, kulum dan dinyonyotnya. Mr. Ramesh mengeliat kesedapan bila bibir mungil warna merah itu melingkari batangnya yang hitam legam. Aku yang melihat pun membuatkan zakarku mengeras di dalam celana. Alangkah bertuahnya kalau batang pelirku yang dihisap dan dikulum seperti itu.

Agaknya Mr. Ramesh dah tak tertahan lagi maka dia berdiri dan membuka pakaian isteriku satu persatu. Zura membantu tugas boosnya itu. Hanya seluar dalam dan tudung sahaja yang melekat pada tubuh isteriku. Zura duduk di meja dan jelas menampakkan seluar dalam warna cream itu. Aku kenal seluar dalam itu kerana aku yang membeli sebagai hadiah kepada Zura pada hari ulang tahun perkhawinan kami bulan lalu.

“You are beutiful, Zura,” Mr. Ramesh memeluk dan mencium pipi isteriku.

“I want suck your cunt and fu*k you.” Kata Mr. Ramesh lagi.

“I am ready. I am yours now.” Jawab Zura mesra dan penuh ghairah.

Mr. Ramesh menarik seluar dalam isteriku. Isteriku mengangkat kakinya bagi memudahkan tindakan bossnya. Bila saja kemaluan isteriku yang berbulu pendek dan dijaga rapi itu terdedah maka Mr. Ramesh menerkam dan menyembamkan mukanya. bur*t Zura di jilat penuh nafsu. Aroma bur*t Zura di sedutnya. Aku yang duduk beberapa meter dari situ pun seperti terhidu-hidu bau bur*t Zura yang enak itu.

Zura memejamkan matanya dan mengeliat sakan bila lurah dan kelentitnya dikerjakan oleh Mr. Ramesh. Lurahnya yang merah itu kelihatan berkilat-kilat bila makin banyak cairan nikmatnya keluar. Mr. Ramesh dengan rakusnya menghirup cairan berlendir yang keluar dari lubang bur*t Zura.

Layanan Mr. Ramesh yang kelihatan brutal itu amat disukai Zura. Mungkin Ramesh jarang dilayan perempuan melayu yang cantik bergetah maka dia menjadi buas dan penuh nafsu. Hanya beberapa minit saja kelihatan badan Zura mengejang dan kemudian mengendur. Aku pasti Zura telah mengalami orgasmenya.

Mr. Ramesh masih meneruskan tindakannya di kemaluan Zura yang bertundun tinggi dan berbibir tebal itu. Bibir dalam warna merah yang dua keping itu digigit-gigit geram oleh Mr. Ramesh. Nafsu Zura kembali bangkit.

“I dah tak tahan. fu*k me boss.” Zura bersuara sambil menarik-narik rambut Mr. Ramesh yang hanya beberapa helai itu.

Mr. Ramesh bangun. Paha isteriku yang terbaring di meja dikuak luas. Kepala kulupnya ditempelkan ke alur lurah bur*t Zura yang telah banjir. Jantungku berdegup kencang bila kepala bulat besar itu mula menyelam sedikit demi sedikit. Lubang sempit Zura akan diterobos batang india yang besar.

“Pelan-pelan boss. Penis boss besar, penis husband I kecik saja.”

Aku tersentak. Sampai hati Zura menghina zakarku bila dia mendapat but*h besar bossnya itu. Apa dayaku, aku hanya menunggu saja tindakan lelaki india itu selanjutnya.

Sedikit demi sedikit batang hitam itu menyelam. Mr. Ramesh mendayung maju mundur. Mula-mula pelan kemudian makin laju. Menjerit-jerit Zura menerima batang besar panjang di dalam lubang buritnya. Nasib baik semua staff telah kembali, jika tidak seluruh staff dalam pejabat itu akan mendengar jeritan nikmat dari mulut Zura.

Beberapa minit acara sorong tarik itu berlangsung dan jeritan-jeritan keluar dari mulut Zura maka aku mula melihat badan Mr. Ramesh mula bergetar dan menggigil. Tikaman pelirnya makin laju dan satu tikaman padu terdengar suara erangan keluar dari mulut Mr. Ramesh. Aku rasa lelaki india itu telah melepaskan benih-benihnya dalam bur*t Zura. Serentak itu aku lihat Zura juga mengalami orgasme untuk kesekian kalinya.

Makhluk hitam putih itu terdiam beberapa ketika. Mr. Ramesh kemudianya menarik batang butuhnya dari lubang bur*t isteriku. Batang hitam itu terjuntai lembik di celah paha dengan cairan lendir berbuih kelihatan berlepotan.

“I love you Zura. I puas, thanks Zura.” Mr. Ramesh mengecup bibir isteriku dan mencium pipi isteriku yang mulus. Zura hanya tersenyum.

“Boos, I love your big, black and uncut cock. I like its smell.” Zura bersuara menggoda.

Aku berlari turun ke kereta. Sepuluh minit kemudian aku menelefon Zura mengatakan aku sedang menunggunya di kereta. Kelihatan Zura keluar dari bangunan pejabatnya dan menuju ke arahku.

“Penatlah sayang. Lembaga pengarah bukan bermesyuarat tapi bertengkar sesama sendiri. Pening kepala I.” Zura bercerita bila dia memasuki kereta dan duduk keletihan di sebelahku.

Munafik kau Zura, kataku dalam hati.


sumber : http://www.facebook.com/pages/cerita-sex-hot

No comments:

Post a Comment