Tuesday, May 8, 2012

Cagaran Pengantin

Malu, sungguh malu. Ibu menangis tersedu-sedu bila mendengar peneranganku. Aku juga menangis mengenang nasib diriku. Aku terasa sungguh hina diriku ini. Ayah tempat kami menumpang kasih telah menodaiku, anaknya sendiri. Kejamnya ayah kerana sanggup menghancurkan masa depan anak perempuannya. Aku pada mulanya ingin merahsiakan perkara ini tapi bila aku telah terlambat datang bulan maka kepada ibulah aku mengadu.

Sehabis sekolah aku telah ditunangkan dengan seorang pemuda yang bertugas sebagai guru. Pemuda tersebut adalah anak kawan ayah. Kedua keluarga telah bersetuju untuk mengadakan majlis perkahwinan pada tahun depan, 12 bulan akan datang. Alasannya kerana keluarga kami yang kurang mampu memerlukan masa untuk mengumpul wang bagi keperluan kenduri kahwin. Aku juga memutuskan untuk bekerja sebagai cashier di sebuah supermarket ternama.

Akibat kejadian yang merenggut maruahku itu dan demi menjaga maruah keluarga maka ibuku memutuskan untuk mempercepatkan perkahwinanku. Ibuku tak mahu menanggung malu jika keluarga tunangku mengetahui yang aku telah hamil sebelum bernikah. Ibu membuang rasa malunya dengan mengunjungi keluarga tunangku dan memohon agar majlis perkahwinan dipercepat. Tanpa banyak soal keluarga tunangku bersetuju.

Pada waktu itu keluargaku memang tidak mempunyai wang untuk mengadakan majlis kahwin. Sekali lagi ibuku terpaksa membuang perasaan malunya dengan mengadu nasib kepada Pak Salim, majikannya. Untunglah Pak Salim memahami nasib kami dan bersedia memberi hutang kepada ibu. Ibu bolehlah membayar secara ansuran hutang tersebut.

Pagi itu Pak Salim datang ke rumah kami dan berjumpa ibu. Pak Salim mengajakku untuk ke pekan bagi membeli serba sedikit keperluan untuk persedian kenduri. Selepas meminta izin dan bersalam dengan ibu aku pun bertolak ke bandar dengan menaiki kereta Toyota Avanza kepunyaan Pak Salim. Pak Salim tersenyum apabila melihatkan wajahku yang berseri-seri kerana keseronokan. Memang pun aku seronok memikirkan arang yang tercalit di muka dapat dihapuskan dengan pertolongan Pak Salim yang budiman.

“Along, jaga diri baik-baik. Jaga perasaan Pak Salim, jangan sakiti hatinya. Pak Salim adalah dewa penolong kita.” Itulah pesanan ibu sebelum aku berangkat tadi.

Dalam perjalanan itu Pak Salim banyak bercerita tentang arwah isterinya dan kisah-kisah lampaunya. Aku pula lebih banyak mendengar dari bercakap, cuma sesekali aku ikut tertawa apabila Pak Salim membuat jenaka. Pak Salim mengakui sangat rindu apabila terkenangkan masa mudanya bersama arwah isterinya. Apabila sampai di pinggir bandar, Pak Salim menyuruh aku memakai tali pinggang keledar kerana bimbang disaman. Melihat aku terkial-kial memakai tali pinggang keledar tersebut maka terpaksalah Pak Salim membantuku. Semasa memakaikan tali pinggang itu, beberapa kali tangan Pak Salim bergesel dengan buah dadaku yang agak membonjol di balik baru kurungku. Sepanjang perjalanan aku perasan juga mata Pak Salim kerap menjeling kearah buah dadaku.

Pak Salim membawa aku membeli-belah di sebuah pasaraya yang besar dan juga butik bersebelahannya. Dia membelikan beberapa pasang baju kurung, kain ela untuk dibuat baju dan seutas jam tangan. Selesai membeli-belah Pak Salim membawaku makan di sebuah restorans makanan segera yang besar. Kami makan ayam dan kentang goreng sehingga kenyang. Selepas itu Pak Salim mengajak aku bersiar-siar di kawasan rekreasi yang terdapat berhampiran pusat membeli-belah itu. Sambil berjalan Pak Salim memegang tanganku dan menyuruh aku memeluk lengannya yang pejal dan banyak bulu itu.

Aku juga perasan Pak Salim kerap menggeselkan lengannya pada bonjolan buah dadaku. Sesekali apabila tiba di kawasan yang tiada orang Pak Salim akan menarikku rapat kepadanya sambil tangannya menggosok-gosok lembut punggung ku. Aku terasa geli diperlakukan begitu oleh Pak Salim.

Menjelang petang barulah Pak Salim mengajak aku untuk pulang. Kali ini dalam perjalanan Pak Salim kurang bercakap tetapi aku perasan ekor matanya semakin kerap menjeling ke arah dadaku. Hinggakan kadang kala Pak Salim seperti hilang tumpuan ketika memandu. Beberapa kali kereta yang dipandunya itu tergelincir ke bahu jalan. Sesekali dia resah sambil membetulkan sesuatu di celah kelangkangnya. Bila hampir memasuki kampung kami Pak Salim membelok ke rumahnya. Dia menyuruh aku masuk dulu ke rumahnya untuk berehat sementara. Rumah Pak Salim memang besar dan dia hanya tinggal seorang diri.

Pak Salim membawa dua tin minuman ringan, satu diserah kepadaku dan satu untuknya. Waktu itu kami duduk berbual di ruang tamu rumah Pak Salim yang luas. Sambil berbual Pak Salim memuji wajah dan tubuhku yang cantik. Pak Salim duduk berhampiranku dan tangan Pak Salim mula merayap lalu menggosok-gosok perutku. Aku hanya mendiamkan diri apabila tangan Pak Salim semakin naik ke atas menuju arah buah dadaku. Tubuhku sedikit tersentak tatkala pertama kali jemari Pak Salim bersentuhan dengan puncak buah dadaku tanpa sebarang halangan lagi. Debaran jantungku semakin kencang apabila perlahan-lahan buah dadaku diusap dan diramas oleh jemari Pak Salim. Melihatkan aku tidak membantah perbuatanya itu, Pak Salim memaut leher lalu mencium pipiku. Kemudian bibir aku pula menjadi sasaran kucupannya.

Ramasan tangan Pak Salim pada kedua-dua belah buah dadaku semakin kuat sambil sesekali dia mengentel-gentel puting tetekku. Aku membiarkan Pak Salim mengucup bibirku sepuas-puasnya walaupun ada kalanya bibirku terasa sakit terkena gigi Pak Salim. Aku agak terkejut apabila Pak Salim tiba-tiba sambil berbisik mengajakku untuk melakukan hubungan seks. Aku tak berani membantah kerana bagi ibu Pak Salim adalah dewanya.

Aku menurut sahaja apabila Pak Salim menyingkap dan seterusnya menanggalkan baju kurung yang kupakai. Kedinginan hawa dari pendingin udara di ruang tamu itu kuat menyapa tubuhku. Sebaik sahaja bajuku tertanggal Pak Salim terus merangkul tubuhku. Dia lalu mencium leherku. Aku terasa geli yang teramat apabila misai kasar Pak Salim bersentuhan dengan kulit leherku. Aku mula mengeliat kecil. Ciuman Pak Salim semakin ke bawah hingga akhirnya bibirnya melekap pada puncak buah dadaku. Tubuhku terasa menggigil menahan rasa geli yang teramat sangat. Semakin kuat tubuhku menggigil semakin kuat pula bibir Pak Salim menyonyot puncak buah dadaku silih berganti. Perlakuan Pak Salim itu membuatkan aku semakin tak keruan. Tanganku yang tadi hanya berdiam mulai memegang dan meramas-ramas rambut Pak Salim yang sudah hampir botak itu.

Mendapat reaksi dariku membuat Pak Salim mula menggosok-gosok pehaku. Aku bertambah geli. Tiba-tiba Pak Salim menghentikan hisapan pada buah dadaku. Dia memandang mukaku sambil tersenyum. Tetapi aku segera menundukan muka dan menekup buah dadaku yang terdedah itu. Pak Salim kemudian menanggalkan baju yang dipakainya. Kemudian dia menarik zip seluar lalu mengeluarkan batang butuhnya. Dia mencapai tanganku sambil menyuruh aku memegang batang butuhnya itu. Walaupun malu tapi aku menurut saja.

Pak Salim membiarkan aku memegang batang butuhnya yang besar itu. Panjangnya agak aku hampir lapan inci. Pangkalnya dipenuhi bulu-bulu yang panjang dan kasar. Sementara batangnya dikelilingi oleh urat-urat yang berselirat. Kepalanya pula kembang seperti kulat tahun yang sering aku pungut di atas busut selepas hujan. Inilah pertama kali aku pegang butuh orang lelaki sungguhpun bukan pertama kali melakukan seks dengan lelaki. Aku nak sangat tengok rupa batang butuh itu tapi terasa malu pula. Pak Salim kembali mengerjakan buah dadaku. Hampir seluruh buah dada aku berada dalam mulutnya sambil lidahnya bermain-main pada puting tetekku yang membengkak. Sesekali dia menggigit putingku sehingga membuatkan aku semakin kuat menggigil menahan kegelian yang teramat sangat.



sumber:http://www.facebook.com/pages/cerita-sex-hot

No comments:

Post a Comment